2014-07-03

虎ノ門から渋谷へ



After the morning meeting, I went to the Patent Office for renew a trademark registration of Brand logo. This massive object & buildings...I just remembering that it was make me a little nervous when I had submitted document of a registration (*v*);


朝からのかなり充実したミーティングを終え、商標登録の更新手続きに特許庁へ行ってまいりました。ブランド立ち上げと同時に商標の申請、登録の受け付けまでに半年、更に審査に半年...と承認されるまでの長いタイムラグがありますので更新手続きは今年。本当にあっという間でした....2003年の冬に初めてここを訪れ、ドキドキしながら申請書を出した当時の気持ちを思い出し、何となく身の引き締まる思いでした*





The tea break at the Cerulean Tower "Zabou". Follow the spirit of the tea ceremony, relaxing & refresh my brain.


おまけスナップ♬

この後もう一件の予定まで、セルリアンタワーの『坐忘』で小休止。色々盛りだくさんな一日でしたが "座して忘れる"という茶道の言葉に習って、枯山水のお庭を眺めつつリラックスモードに切り替え中。水紋のような絨毯も趣が(^-^)