2015-07-04

Revelation of Goddess


Beginning of July, hoping to end of rain season!
I'm designing next spring collection & some variation of "Night Parade". By humidity and heat, my brain has been boiled without waiting for the midsummer!!

A good help in this situation are some opinions and requests of my beautiful "Muse" that my customers, also friends. They are fashionable, have their own styles, always give me the inspiration.....like a revelation of the goddess*


7月ももう数日が過ぎ、そろそろ梅雨明けが待ち遠しいこの頃です。アトリエでは早くも2016年のコレクションテーマを絞り込む作業が始まっておりますが、同時にもう一つミッションが進行中。

春の新作展でお披露目しました "ナイト・パレード" 、ネックレスのみの展開でしたが、有り難いことに顧客様や友人達から色々リクエストを頂いておりまして
*(^-^)*、よりお使いやすいアイテムでバリエーション展開すべく、サンプル試作がようやくスタート。よりウェアラブルにお使い頂けるよう職人さん達と試行錯誤中のこちらは秋の個展で登場予定ですので、どうぞお楽しみに.....☆

日常の様々なシーンでジュエリーをデイリーにもゴージャスにも着けこなす顧客様のスタイリングや、美しいモノを愛する友人達のリアルな意見は、ふとした瞬間私に沢山のインスピレイションを与えてくれる "ミューズの啓示"と言えるのかも知れません♫

しかしながら、他に諸々同時進行しているデスクの上は、いつにもまして限りなくカオスな状態です....(>x<);;;